niedziela, 26 kwietnia 2015

FORUM DESIGNU - WIOSNĄ PIĘKNIEJE

Ostatnio, gdy byłam w Krakowie, było szaro i ponuro.
Tym razem jednak przywitało mnie piękne słońce i trochę więcej niż oczekiwałam wiatru.
Jednak do Krakowa sentyment mam ogromny
i zawsze z radością tu wracam.











,

No, ale wiecie po co przyjechałam :)
FORUM DESIGNU to miejsce, gdzie robię aranżacje, gdzie dzieje się wiele
i gdzie znaleźć możecie wiele mebli i dodatków do Waszych wnętrz.

Zobaczcie zatem efekty mojej ostatniej pracy:












 
 
 

 


 

 

















































Serdecznie zapraszam!
Meble naszej marki GDEL oraz zaprzyjaźnionej Tailormade 
znajdziecie na bardzo fajnych promocjach!


Na koniec zdjęcie pożegnalne z Krakowa.
Dziękuję Aniu <3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz