wtorek, 10 lutego 2015

OŚWIETLENIE? TYLKO DO LUMINOSFERY!

Ostatnio miałam przyjemność zagościć w sklepie,
który od dłuższego czasu gości na warszawskim rynku
to Luminosfera przy Bakalarskiej.



Oto podsumowanie mojej wizyty:



























I tak! Dobrze widzicie - to lewitująca lampa :)


















Wspaniały salon, doskonały wybór lamp, niespotykane gdzie indziej lampy na ekspozycji.
Osobiście wykupiłabym przynajmniej połowę sklepu.

Więc jeśli macie czas i będziecie niedaleko - zapraszam - chociaż pozwiedzać.
To prawdziwa przyjemność.

1 komentarz:

  1. Ciekawe lampy, ja niedawno świetne kupiłam na https://kupujlampy.pl/ i długo nie będę musiała zmieniać bo udało mi się znaleźć ponadczasowe, piękna lampy, ktore są solidnie wykonane. Nie lubię kupować taniej chińszyczyzny, a lampy w tym sklepie zdecydowanie takie nie są.

    OdpowiedzUsuń